tisdag 18 december 2012

Pernilla-rabatt!

Bild från sovrummet.
Bilder från Provrummet.



Vill ni oxå glittra som Pernilla Wahlgren?? Just nu har ni chansen att göra det eftersom Provrummet lämnar crazy julrabatt på hela 20% vid köp av Pernillas Keyhole Sequin Dress (finns i Bronze och Midnight blue). Hörde jag lite "nu-vet-jag-vad-jag-ska-ha-på-mig-på-nyår" på den eller :)!
Skriv bara "Marika" i rabattkodsfältet för att erhålla rabatten. 
Easy peasy!!!

Happy shopping :)!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst..... Jag har XS i min och storlekarna är normala.

5 kommentarer :

Tillsammans Hemma sa...

Hej Frun!
Grattis till lägenheten och hoppas allt ordnar sig på bästa sätt för er alla!

vilken blåsa, var tänker du göra succe på nyår kan man undra????

Ta hand om er och kramar från Loo!

Anonym sa...

Ååå jag vill oxå glittra som fröken Wahlgren :)!!!

Härligt att du fick din lägenhet till slut. Grattis!

// Emma

Anonym sa...

Jag brukar inte gilla denna sortens inlägg men denna gången gillar tom jag erbjudandet :). Så tack!

Anonym sa...

oj va kul med lägenhet.
grattis men xs på klänningen,du måste ha tappat många kilon.
men suuper fin i klänningen.

Laura sa...

Om storlekarna är normala hur LITEN är du? :o
BTW trevligt med rabatt :)