måndag 1 april 2013

Att sett lite Paradis!
















 Bara ett litet urval av vackra ting jag fotade.


Varje år kring påsk brukar jag och min käre mor ta oss en liten tur till  Paradisverkstaden som är ett av Ölands många must-sees.
Å dra mig lite sideledes och fram å tillbaka så fint de hade gjort i år!!! 
Ett riktigt Paradis för oss inredningsnördar. Bästa!

Så.

Har ni vägarna förbi (eller tja. Placet är värt en extra åktur vill jag lova!!) Öland så måste ni bara ta och se lite Paradis. Bara två minuter från bron dessutom. Dubbelt bästa!!!

Nu, måndagsmys. Snart, iväg på bus.

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Camillasnyahem.se sa...

Vad bra med lite tips, vill så gärna åka till Öland på semester. Bilderna ser verkligen fina ut, gillar ljusstaken! :)

Ha en fin dag!
/Camilla

Anonym sa...

Åh.. Fina paradisverkstan ❤ ett måste att besöka på Öland.. Det och Gårdby!! Kram från Fagersta

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad pastelligt och vårigt. Fint!

Kram Helén

baraetthem sa...

Så mycket fint!! Ska jag lägga till på måste-se-på-öland -listan:)

kramar till dig!
Fredrika

Anonym sa...

tusen tack för dessa fina bilder från mitt favoritställe på öland..jag skulle själv åkt till paradisverkstan i måndags på min födelsedag men ryggproblem satte stopp..så jag kunde inte åka den 3 timmars långa bilresan till detta paradis men tack vare dig så fick jag nu en glimt därifrån så tusen tack igen

Eva sa...

Tack för fler fina bilder från Paradisverkstan! Längtar så till sommaren då jag kommer dit...