måndag 13 maj 2013

VAB!

 Min lilla läshörna. Min lilla underbaring.

 Nya mattan från Nyblom & Kollén (håll utkik för det kommer TÄVLING från dem inom kort)
som jag har vänt upp och ner. 
Omväxling förnöjer och jag tycker att båda sidorna är lika vackra!!
Underbara tavlor från finaste Myrmamma. Love them!


Alltså.

Att börja veckan med VAB (liten Lillebror hög feber och hosta deluxe)
 är ju kanske inte de bästa av sätt att börja med. 
Men. 
Det innebär förvisso att veckan enbart kan bli bättre.

Så. 
Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis är Lillebror lite piggare och snart på benen igen. 
Tur i allafall är ju att han gillar sitt "nya" hem lika mycket som jag och trivs med att chilla hemma. 
Det värmer ett mama-hjärta vill jag lova!

Nu, borsta tanden. Snart, pussa febrig liten panna go-natt.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst... Idag bjuder jag på lite fler pics från vardagsrummet i vårt nya hem. Håll tillgodo :)!

5 kommentarer :

♥ Fyra årstider sa...

Så fint vännen, ska bli så kul om jag får komma och träffa dig snart.

Kram Lotta

LIVSGLITTER sa...

Det var ett tag sedan jag tittade in, men oj så fint du har fått det och i lägenhet bor du också :D super duper fint! Du lyckas lika bra i lägenhet som i hus. Ha en riktigt go kväll, ville bara säga hej när jag ändå är här och inspireras ♥

baraetthem sa...

Så fint du har! Och så mysigt det ser ut med lillebror som leker på golvet. Precis som det ska i sitt hem:)
Och er låt är jättefin, så stort grattis och håller tummarna för att det kommer gå bra!

Kram fredrika

Anne sa...

Såå mysigt det ser ut:)
En fråga..
Vart har du köpt ditt olivträd och korgen som det stått i som jag sett att du har?
Vill så gärna ha ett men för mig är det ingen idé att köpa ett riktigt;) även svårt att hitta nått som inte ser så plastigt ut.

Ha en fortsatt mysig dag, hoppas lillkillen snart är frisk

Design by Tornblad sa...

Jättefin matta! Då ska jag hålla utkik efter tävlingen!

Hoppas din söting blir bättre snart!
Kram Malin